Open Masterclass ‘Geef je dromen stem’

• Locatie

NHL Stenden Hogeschool

locatie

Kom sfeer proeven bij onze opleiding! De master Social Work organiseert drie keer per jaar Open masterclasses, waarin alumni, docenten, masterstudenten en werkveldpartners bijeenkomen. Hierin verwelkomen we ook aspirant studenten, zodat zij een goed beeld krijgen van onze opleiding en van onze manier van werken.

De master Social Work leidt op tot krachtige sociaal veranderaars. Tijdens Open Masterclasses komen we samen als alumni, werkveld en studenten. Als belangstellende aspirant-student ben je van harte welkom om de sfeer van de opleiding te proeven.

Tijdens de Masterclass ‘Geef je dromen stem’ staat Charlotte Wekker centraal. Zij zal ons insprireren en aan het werk zetten over richting geven aan veranderingen die diep ingrijpen op heersende overtuigingen. De bijeenkomst is ditmaal in Leeuwarden.

Programma Masterclass 'Geef je dromen stem'
Over richting geven aan veranderingen die diep ingrijpen op heersende overtuigingen

13.00 - 13.15 Inloop/ontvangst
13.15 - 14.00  Masterclass ‘Geef je dromen stem’ door Charlotte Wekker
14.00 - 14.15 Pauze
14.15 - 15.45 Werksessie
15.45 - 16.00 Afronding plenair

Charlotte Wekker
Charlotte Wekker is als trainer, coach en researcher bij de Hanzehogeschool betrokken bij de master Social Work. Ze heeft diepgaande ervaring in het vastpakken van complexe vraagstukken in het sociaal domein. Als PhD kanditaat doet ze onderzoek op gebied van gelijke kansen en institutioneel racisme. Daarnaast heeft ze diverse nevenfuncties, zo is ze trainer op het gebied van transcultureel werken / Beschermjassen en is ze lid van de Raad van Toezicht bij het Groninger Museum.

Je kunt je hier aanmelden, graag vóór 8 april a.s.

Meld je aan

• Datum