Consumentengedrag 3.0

Wil je je verdiepen in de behoeften, motivatie en beweegredenen van consumenten? Wil je kennis maken met kwalitatieve creatieve onderzoekstechnieken? Samen aan de slag met een complexe vraag van een opdrachtgever in de praktijk? En wil je jezelf meer uitdagen als professional en leren hoe je innovatieve concepten ontwikkelt? Dan is de minor consumentengedrag 3.0 van toegevoegde waarde voor jou.

{{'ShareCounter_Share_Label' | i18n}}:
{{'ShareCounter_Share_Label' | i18n}}:

Deze minor is bedoeld voor nieuwsgierige, pro-actieve, enthousiaste en kritische studenten die over de grenzen van hun eigen studie kunnen en willen kijken. Elke student van elke HBO-opleiding is toelaatbaar.

De minor consumentengedrag 3.0 is een samenwerkingsverband tussen drie verschillende opleidingen: Toegepast Psychologie, Industrieel Product Ontwerp en Commerciële Economie. Docenten van deze opleidingen zijn betrokken bij de minor. Je komt dus in aanraking met onderwerpen die bij andere opleidingen relevant zijn en maakt gebruik van de expertise uit verschillende vakgebieden.

Tijdens deze minor werk je in een multidisciplinair team aan een relevante, actuele opdracht van een opdrachtgever. Om tot nieuwe ideeën en inzichten te komen werk je aan de hand van de praktische VOORT innovatiemethode van Van Wulfen. Deze effectieve methode is zowel zakelijk als creatief en biedt het projectteam een handvat. Alle fasen van een innovatieproces worden doorlopen. Van innovatieopdracht tot en met het inzoomen op de haalbaarheid en de kosten en baten. Deze techniek wordt inmiddels wereldwijd door grote en kleine organisaties met succes ingezet. Naast consumentengedrag leer je dus ook op een gestructureerde wijze hoe je organisaties helpt te innoveren om te komen tot kansrijke concepten.

Parralel met de groepsopdracht werk je 20 weken individueel aan je persoonlijke ontwikkeling op het terrein van een zelfgekozen intrigerend consumentenvraagstuk. Om je te inspireren komen in de eerste weken een aantal experts uit de praktijk langs om masterclasses te geven.

Al met al stelt de minor consumentengedrag 3.0 je in staat om groei te realiseren op het gebied van consumentengedrag, innovatie, ondernemerschap, professionaliteit en creativiteit.

 

 

{{'Opbouw_Title' | i18n}}

  • {{item.Title}}
    • {{child.Title}}

  • {{item.Title}}
    • {{child.Title}}

{{'Kernvakken_Title' | i18n}}

  • {{vak.Titel}}

{{'StudieInCijfers_Title' | i18n}}

{{'ShareCounter_Share_Label' | i18n}}:

{{'Contact_Title' | i18n}}

{{'Contact_LabelName' | i18n}} {{vm.name}}
{{'Contact_LabelAddress' | i18n}} {{addressLine}}
{{'Contact_LabelOffice' | i18n}} {{vm.office}}
{{'Contact_LabelAssistant' | i18n}} {{vm.assistantName}} {{vm.assistantName}}
{{'Contact_LabelPhone' | i18n}} {{vm.phone}}
{{'Contact_LabelEmailAddress' | i18n}} {{vm.emailDisplay}}
{{'Contact_LabelWebsite' | i18n}} {{vm.website}}

{{'ThemesWidget_Title' | i18n}}

{{"FocusAreas_Title" | i18n}}

{{'ResearchProject_InfoWidgetTitle' | i18n}}

{{'ThemesWidget_Title' | i18n}}

{{"FocusAreas_Title" | i18n}}

{{'EducationProfile_Title' | i18n}}

{{'EducationProfile_VWO' | i18n}}

{{'EducationProfile_HAVO' | i18n}}

{{'EducationProfile_MBO' | i18n}}

{{'Opleidingen_Title' | i18n}}

{{'Location_Title' | i18n}}

{{'Locations_Title' | i18n}}

{{vm.model[0].Title}}

{{vm.model[0].Street}}
{{vm.model[0].ZipCode}}  {{vm.model[0].City}}

{{'ContactInformation_Title' | i18n}}