Vind jouw perfecte onderzoeks- of ontwerpopdracht!

• Evenement
BNR
  • Datum
    • datum

• Tijd
    • starttijd

• eindtijd

• Locatie

Van OlstBorg

locatie

Ga jij komend semester afstuderen, stagelopen of doe je een andere vorm van open onderwijs en zoek jij daarom een leuke opdracht? Op dinsdag 21 november a.s. tussen 13.00 en 15.00 uur zijn studenten van binnen én buiten de Hanze welkom bij Kenniscentrum NoorderRuimte om voor komend semester een geschikte opdracht te vinden. Check alvast al onze bNR-vraagstukken onderaan de pagina. Studenten van alle opleidingen zijn welkom!

Matchingmiddag

Je kunt op 21 november  in drie rondes aan tafel met alle opdrachtgevers van de vraagstukken van jouw keuze om te kijken of het klikt. Deze matchingsmiddag vindt fysiek  plaats bij NoorderRuimte in ZP7, B0.185. We vragen je om jezelf even aan te melden voor de 21e via [email protected], dan weten we hoeveel studenten we kunnen verwachten. En wil je gewoon binnenlopen die middag, ook dat kan. Hopelijk loop jij de deur weer uit met een goed gevoel over een mogelijke opdracht.

Ons team van bureau NoorderRuimte (bNR) is die middag ook aanwezig om met jou in gesprek te gaan en al je vragen te beantwoorden.

Over de opdrachten

Al onze opdrachten zijn vraagstukken uit de praktijk die ertoe doen. Binnen NoorderRuimte werk je in multidisciplinaire teams samen aan hetzelfde vraagstuk, iedere student vanuit z’n eigen opleiding en onderzoeksvraag. Vanuit bNR bieden wij diverse workshops, begeleiding en verbredende en verdiepende  sessies met je team, om je te helpen bij de voortgang en kwaliteit van je onderzoek en om een gezamenlijke leercultuur te stimuleren. Studenten van universiteiten en andere hogescholen dan de Hanzehogeschool Groningen zijn ook van harte welkom om bij ons met de beschikbare vraagstukken aan de slag te gaan.

Tot 21 november? We zien jullie graag verschijnen!