'Je voelt je heel erg gedragen door het team, je krijgt een hele belangrijke rol als het ware'

Willeke van der Meer, oud-deelnemer aan de post-hbo Kunstvakdocent, deelt in een video haar persoonlijke ervaringen. Willeke, werkzaam als kunstvakdocent groep 3 tot en met 8 bij Jenaplanschool WIJland, vertelt meer over de meerwaarde van de post-hbo.

Willeke van der Meer deelt haar ervaringen met de post-hbo opleiding Kunstvakdocent.

Willeke van der Meer