Hanze levert nieuwe hoofd­redacteur vooraanstaand tijdschrift over onderzoek sociaal domein

Susan Ketner

Per 1 januari is lector Integrale Aanpak kindermishandeling Susan Ketner de nieuwe hoofdredacteur van het tijdschrift Journal of Social Intervention – Theory and Practice. De Hanze neemt de eindredactie samen met NHL Stenden over van de Hogeschool Rotterdam.

Journal of Social Intervention: Theory and Practice is een open access, peer reviewd tijdschrift voor publicaties over onderzoek en innovaties in het sociale domein. Dit vooraanstaande tijdschrift omvat artikelen over onder meer onderzoek, beleid en praktijkontwikkelingen, boekreviews en bijdragen van studenten over hun (afstudeer)onderzoek. Het wordt gefinancierd door de Social Work opleidingen van hogescholen in Nederland en verschijnt zo’n 3 à 4 keer per jaar.

Bekijk hier het laatste themanummer van 2023: Stemmen uit de samenleving.

De samenstelling van de nieuwe redactie is als volgt:

• Hoofdredacteur: Susan Ketner (Hanze)
  • Eindredacteur: Jolanda Tuinstra (NHL Stenden)
  • Eindredacteur: Jeroen Boekhoven (Hanze)
  • Redactieassistent: Treesje Luiken (Hanze)

Oproep

Wil je een artikel aanleveren? Upload je bijdrage via de website (‘start submission’)
Reviewer worden? Meld je aan via de website (‘become a reviewer’)
Ideeën, suggesties en vragen? Mail ons via [email protected])