Week van de Nieuwe Economie

ROGA VISUALS - Week van de nieuwe Economie - Hanzehogeschool-9058.jpg

In november is er voor alle eerstejaars studenten van Bedrijfskunde, Human Resource Management en Vastgoed & Makelaardij de week van de nieuwe economie. In deze week word je geïnformeerd over, getriggerd door én ga je aan de slag met de aan duurzaam gerelateerde thema’s.

De nieuwe economie is een toekomstbestendige economie. We kunnen alleen in een economie blijven werken en ondernemen waarin het welzijn van de mens en het behoud van de natuur centraal staat. Het is onvermijdelijk dat jij in deze economie aan het werk zult gaan. Door het organiseren van de Week van de Nieuwe Economie laten we je vanaf het eerste moment van de opleiding intensief kennis maken met de denkwijze die hiervoor nodig is.

• Economie en Bedrijf