Met circulair textiel aan de slag

Studenten
hand_knip_5178.jpeg

De Innovatiewerkplaats Circulair Textiel heeft verschillende vraagstukken liggen die onderverdeeld zijn in verschillende disciplines. Of je nou productontwerp of marketing studeert, als je een interesse hebt in duurzaam textiel ben je wat ons betreft een match. We zoeken studenten die op zoek zijn naar een uitdagende stage, afstudeeropdracht of enkel een keuzevak willen doen.

Werk je graag mee aan de circulaire economie of ontwikkeling van de regio? Trekt materiaalonderzoek of productontwerp je? Vind je het leuk om in een creatieve omgeving te werken?

En zie je jezelf als iemand die:

• gedreven en ondernemend is;

• buiten de bestaande kaders denkt;

• graag multidisciplinair samenwerkt;

• nieuwsgierig is?

Neem contact met ons op via [email protected]
We gaan graag met je in gesprek!

In de tussentijd...

Heb je een interesse in Circulair Textiel, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Ben je een Honours student, en wil je je graag verdiepen in dit onderwerp? Dan is het Honours Lab 'Sustainability Lab' iets voor jou.

In september 2022 beginnen we met het Sustainability Lab voor het HHC Hanze Honours College. Dit is jouw kans om je echt vast te bijten in duurzame mode en textiel. Studenten krijgen een opdracht van echte opdrachtgevers, Gemeente Noordenveld en Groningen Fair Fashion (GROFF). In samenwerking met de opdrachtgevers gaan de studenten aan de slag en krijgen ze de ruimte om hun project zelfstandig in te vullen.

Heb je interesse in het Honours Lab? Neem contact op met Marcel van der Poel; [email protected]

Actuele vacatures

Hier verzamelen we actuele vacatures.