Ontwikkeling van je organisatie en medewerkers

Studenten in overleg in het atrium van Zernikeplein 7

Je wilt van waarde zijn voor klanten, medewerkers en de regio. Je wilt klaar staan voor de vragen van nu en voorbereid zijn op de toekomst. Hierbij zoek je voortdurend naar mogelijkheden om je organisatie te verbeteren en je medewerkers verder te ontwikkelen. Wij kunnen jou daarbij ondersteunen.

Samen ontwikkelen we toepasbare, praktijkgerichte kennis en creëren we oplossingen en innovaties voor jouw organisatie.

Opleidingen op maat

Naast open inschrijvingen ontwikkelen wij ook maatwerkopleidingen: toegespitst op de vraag van jouw bedrijf of organisatie en bij jou op locatie.

Een opleiding in balans

We gaan altijd met de medewerker en jou in gesprek om te bepalen welke opleiding het beste past. We bespreken daarbij ook hoe medewerkers de opleiding kunnen combineren met werk en privé. Want je wilt niet alleen dat ze vol overtuiging aan hun opleiding beginnen, maar ook dat ze met net zoveel plezier afronden.

Heb je een (potentiële) onderzoeksvraag? En wil je direct toepasbaar resultaat?
Ben je op zoek naar nieuwe oplossingen en innovaties? Ga samen met ons op zoek naar resultaten. Via HanzePro verbind je jouw beroepspraktijk aan de verschillende vakgebieden binnen Hanzehogeschool Groningen. Ons onderzoek is sterk praktijkgericht: nieuwe toepassingen en inzichten zijn altijd direct toepasbaar in je organisatie en/of de maatschappij.