Docent Beeldende Kunst en Vormgeving (DBKV) bestempeld met de kwaliteitszegel “Topopleiding"

dbkv_topopleiding

Onze Bacheloropleiding Docent Beeldende Kunst en Vormgeving (DBKV) is met de kwaliteitszegel “Topopleiding” bestempeld.

De community bij DBKV is inspirerend; studenten en docenten werken nauw samen en delen hun kennis en ervaringen. Naast de gemeenschap binnen de opleiding heeft de opleiding ook een sterke connectie met het werkveld. Dit uit zich in boeiende stages en projecten door studenten, maar ook alumni van de opleiding blijven groeien als artist educators.

Meer informatie over de Bacheloropleiding Docent Beeldende Kunst en Vormgeving? Ga naar hanze.nl/docentbkv of kom zelf een kijkje nemen en ontmoet ons op de Open Dag van 4 november!