Green Ambassador Day

• Locatie

ENTRANCE

locatie

Heb jij een passie voor duurzaamheid? Ben je binnen je werk, studie of sociale kring bezig met de Sustainable Development Goals? En neem je deel aan het Green Ambassador Programma, of zou je dat willen? Dan is dit hét evenement voor jou!

De ‘Green Ambassador Day’ biedt in samenwerking met het New Energy Forum (NEF) een platform waar studenten samenkomen, ideeën delen en geïnspireerd worden door enthousiaste sprekers en interactieve presentaties. Tijdens deze editie van de Green Ambassador Day zal televisiepresentator Nathan de Vries samen met journalist van het jaar Tim Hofman het gesprek aangaan, waarbij het publiek wordt aangemoedigd vragen te stellen en deel te nemen aan het gesprek.

Daarnaast zal oud-topkeeper en EK-winnaar Hans van Breukelen een interactieve lezing geven over zijn ervaringen met mentale innovatie, zelfvertrouwen en omgaan met enorme druk en stress op cruciale momenten. Aan het eind van de lezing zal een Q&A plaatsvinden waarbij het publiek wordt uitgenodigd het gesprek aan te gaan met Hans. Ten slotte biedt dit evenement ook netwerkmogelijkheden met professionals en bedrijven die zich inzetten voor duurzaamheid. Ontdek, leer en word geïnspireerd tijdens deze dag vol duurzame energie en kansen. Uiteraard zullen er ook hapjes en drankjes aanwezig zijn.

Altijd al een brandende vraag aan Tim of Hans willen stellen? Meld je snel aan via onderstaande link. Wees er snel bij, vol = vol!

Meld je aan

📅 22 juni, 2023

15:00 – 17.15 uur

📍 Zernikelaan 17, @EnTranCe

De Green Ambassador Day is onderdeel van een duurzaam festival van het New Energy Forum, waarbij de hele dag inspirerende sprekers, entertainment en lekkere hapjes te vinden zijn.

• Aarde en Milieu