Meet & Greet ‘Vind jouw perfecte onderzoeks- of ontwerpopdracht’

• Locatie

Van OlstBorg

locatie

Vind jouw perfecte onderzoeks- of ontwerpopdracht op 21 mei. Ga jij komend semester afstuderen, stagelopen of doe je een andere vorm van open onderwijs en zoek jij daarom een aansprekende opdracht? Op dinsdag 21 mei a.s. tussen 12.30 en 14.30 uur ben je welkom bij Kenniscentrum NoorderRuimte om je te oriënteren op je mogelijkheden bij ons. Studenten van alle opleidingen zijn welkom.

Matchingsmiddag

Je kunt op 21 mei in drie rondes aan tafel met alle opdrachtgevers van de vraagstukken van jouw keuze om te kijken of het klikt. Deze matchingsmiddag vindt fysiek plaats bij NoorderRuimte in ZP7, B0.185. Liefst meld je je aan voor de 21e via [email protected], zodat we weten hoeveel animo we kunnen verwachten. Maar wil je gewoon binnenlopen die middag dan kan dat ook. En hopelijk loop jij de deur weer uit met een goed gevoel over een mogelijke opdracht. Ons team van bureau NoorderRuimte (bNR) is die middag ook aanwezig om met jou in gesprek te gaan en al je vragen te beantwoorden.

Over de opdrachten

Al onze opdrachten zijn vraagstukken uit de praktijk die ertoe doen en waarmee je een verschil kunt maken voor de leefbaarheid van Noord-Nederland. Binnen NoorderRuimte werk je in multidisciplinaire teams samen aan hetzelfde vraagstuk, iedere student vanuit z’n eigen opleiding en onderzoeksvraag. Vanuit bNR bieden wij diverse workshops, begeleiding en verbredende en verdiepende sessies met je team, om je te helpen bij de voortgang en kwaliteit van je onderzoek en om een gezamenlijke leercultuur te stimuleren.