Symposium NoorderRuimte

• Locatie

Van OlstBorg

locatie

Tijdens dit symposium worden de onderzoeksresultaten van dit semester in een aantrekkelijk programma weer live gepresenteerd aan alle belangstellenden. Na de gezamenlijke lunch volgen allerlei inhoudelijke kennissessies, posterpresentaties, rondetafelgesprekken, netwerkrondes, discussies etc. Van PHD-onderzoek tot studentenonderzoek, er is van alles te horen en zien en volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan. Om 16.00 uur sluiten we het symposium samen af met een borrel. Iedereen is van harte welkom.

Dinsdag 18 juni presenteert Kenniscentrum NoorderRuimte de oogst van het afgelopen semester. Lectoren, docent-onderzoekers, junior medewerkers (studenten van meer dan 15 opleidingen), promovendi en werkveldpartners presenteren deze middag de bevindingen van hun onderzoek.
Welke nieuwe kennis is er afgelopen half jaar ontwikkeld en wat is er allemaal onderzocht bij Kenniscentrum NoorderRuimte? Wat is de impact van de uitgevoerde onderzoeken op de gebouwde omgeving en voor de bewoners van Noord-Nederland?

In verschillende sessies rond de NoorderRuimte thema’s Aardbevingen, Duurzaamheid, Gezondheid & Welzijn en Leefbaarheid ziet en hoort u de nieuwste kennis. U bepaalt zelf bij welke sessies u aanwezig wilt zijn. Enkele weken van tevoren krijgt u het precieze programma toegestuurd en bij binnenkomst ontvangt u een flyer met informatie over de themasessies. We starten om 12.15 uur met een gezamenlijke lunch gevolgd door allerlei inhoudelijke kennissessies, posterpresentaties, rondetafelgesprekken, netwerkrondes, discussies etc. Van PHD-onderzoek tot studentenonderzoek, er is van alles te horen en te zien en volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan. Ook aan de fun-factor wordt gedacht! Om 16.00 uur sluiten we het symposium samen af met een borrel.

12:15 Netwerklunch bij Kenniscentrum NoorderRuimte

13:00 Opening door lid van College van Bestuur Annemarie Hannink