Over de Digital Society Hub

dsh.jpg

Bij de Digital Society Hub streven we ernaar om het verschil te maken, zowel voor onze studenten als voor onze partners in de digitale en innoverende sector. Dankzij onze voortdurende drive om te innoveren, te verbeteren en nieuwe kansen te benutten, fungeren we als een bron van vernieuwing binnen de digitale gemeenschap en het MKB in Noord-Nederland.

Digitale innovatie

Bekijk de video voor een uitleg wat de Digital Society Hub precies inhoudt.

DSH - Hoe Zit Dat

Schermafbeelding 2022-11-17 om 13.52.12.png

Bekijk hier een korte samenvatting van wat de DSH precies inhoudt.

Ontmoetingsplek

De DSH fungeert als een ontmoetingsplek voor studenten en partners om aan projecten te werken, kennis en informatie uit ter wisselen en te werken aan innovatieve oplossingen. In deze werkomgeving heerst een goede sfeer, geïntegreerd met digitale en innovatieve denkwijzen. Hier worden niet alleen ervaringen uitgewisseld, maar wordt ook actief gewerkt aan het oplossen van vraagstukken uit het digitale werkveld.

DSH Tour

Schermafbeelding 2022-11-24 om 14.53.12.png

Neem een tour door het gebouw van de DSH

Digitaal samenwerken

Binnen de Digital Society Hub streven we naar zowel persoonlijke als gezamenlijke doelen met een enthousiasme en ambitie die aanstekelijk zijn. Ons team is gedreven door een focus op vooruitgang en een flinke dosis creativiteit, waardoor we altijd kansen zien en buiten de gebaande paden denken - en we moedigen anderen aan hetzelfde te doen. Uiteraard gebeurt dit met respect voor elkaar en met oog voor het groepsbelang. In onze samenwerking leren we voortdurend van elkaar, waarbij opbouwende feedback fungeert als de drijvende kracht achter onze vooruitgang. We nemen regelmatig de tijd om stil te staan bij verbeterpunten en vieren nog vaker de successen die we behalen.

14-nov-49 groot.jpeg

Authenticiteit

In de Digital Society Hub moedigen we iedereen aan om zichzelf te zijn. We nodigen studenten uit om hun unieke talenten te tonen en hun meningen te delen. Tegelijkertijd stimuleren we hen om te luisteren naar anderen en open te staan voor diverse visies en perspectieven. Hier krijgen studenten de vrijheid om te experimenteren, te proberen en te leren, met de geruststelling dat hulp vragen altijd een optie is. Het maken van fouten wordt gezien als een noodzakelijk onderdeel van het leerproces, simpelweg omdat daar de meeste waardevolle lessen uit voortkomen.

14-nov-75 groot.jpeg

Ambities

In de Digital Society Hub moedigen we studenten aan om hun eigen vaardigheden en potentieel te verkennen en optimaal te benutten. We stimuleren zelfbewustzijn en persoonlijke groei, waarbij studenten worden aangemoedigd om hun doelen te bereiken en met zelfvertrouwen een waardevolle bijdrage te leveren aan de vernieuwing en versnelling binnen de digitale sector.

14-nov-63 groot.jpeg

Contactpersonen