• Datum

• Locatie

Prins Claus Conservatorium

locatie

Wil je weten of een conservatoriumstudie iets voor jou is? Kom dan naar een van onze open dagen of maak een afspraak voor een meeloopdag.

Open Dag
Zowel voor algemene voorlichting over een studie aan het conservatorium als voor meer specifieke vragen kun je op de open dagen terecht. Gedurende de hele dag zijn docenten en studenten aanwezig om al je vragen te beantwoorden. Ook kun je voorlichtingssessies volgen over de verschillende studierichtingen van zowel de Bachelor als de Master. Natuurlijk geven we niet alleen informatie, er is ook een gevarieerd muziekprogramma met jazz en klassieke muziek. Én het is mogelijk om bij de docent van jouw keuze informeel voor te spelen en te jammen met de studenten van Docent Muziek. Dus neem ook je instrument mee!
(tekst loopt door onder de video).

Impressie van de Open Dag

twee studenten met een drumstel

Algemene voorlichtingen
Tijdens de algemene voorlichtingen krijg je veel informatie over de studie en het  toelatingsexamen. Ook kun je al je vragen stellen aan het hoofd van de afdeling en studenten. Je hoeft je niet aan te melden voor een voorlichting. Het programma kun je in de week voorafgaand aan de open dag hier downloaden.

Kennismaken met studenten
Heb je meer specifieke vragen? Op de infomarkt in de hal kun je in gesprek met studenten van de verschillende studierichtingen. Zij vertellen je graag alle ins en outs van het studeren aan een conservatorium.

Informeel voorspelen
Op de Open Dag zijn er diverse mogelijkheden om informeel voor te spelen bij een van onze docenten. Wil je weten of je klaar bent voor het toelatingsexamen? Maak dan een afspraak door een mail te sturen naar [email protected].

Muziek
Natuurlijk klinkt er de hele dag muziek, door studenten en docenten. Het programma is gevarieerd en verrassend, ook leuk als je niet direct geinteresseerd bent in een van onze opleidingen. Iedereen is van harte welkom!

• Cultuur en Kunst

Evenement types