Afscheidslezing Egbert Dommerholt

• Locatie

Energy Barn

locatie

Op 4 april 2024 neemt Egbert Dommerholt, lector Biobased Business Valorization officieel afscheid van de Hanzehogeschool met een afscheidslezing.

Hieronder licht Egbert zelf zijn vertrek en zijn laatste lezing toe:

Na meer dan 35 jaar met veel plezier in het onderwijs te hebben gewerkt, waarvan bijna 12 jaar als docent bij de International Business School en 4 jaar als lector Circulaire Economie bij de Hanzehogeschool Groningen, is het tijd om met pensioen te gaan. Daarom neem ik op donderdag 4 april van 16.00-17.00 uur – geheel in stijl – afscheid met een college in de Energy Barn aan de Zernikelaan op de Zernike Campus.

Het college, getiteld ‘Towards an Ethics of Care in (Business) Education', geeft een persoonlijke, nieuwe en inspirerende visie op het onderwijs aan hogescholen en business schools.

Na het college kun je napraten onder het genot van een hapje en een drankje en heb je de gelegenheid Egbert de hand schudden. Voor degenen die niet fysiek aanwezig kunnen zijn: het college is ook via livestream te volgen. De link hiervoor wordt t.z.t. beschikbaar gesteld.